KONTAKTY

Branislav Ličko - BM STUDIO
Školská 1060/14
972 13 Nitrianske Pravno
tel: 0907 344 916, 0903 277 736
info@sraltopes.sk

NOVINKY

arr315.11.2017 - Viverra tellus in hac habitasse platea. Sit amet mattis nulla aliquet.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore... arr310.10.2017 - Aliquam sem fringilla ut morbi interdum.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore... arr35.10.2017 - Sapien faucibus et molestie ac feugiat sed lectus.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore...

Reklamácie
Reklamácie

Poškodenie pri preprave zásielky

Počas preberania zásielky od prepravcu doporučujeme dôkladne skontrolovať, či nie je mechanicky poškodený obal.
Ak obal nejaví známky poškodenia a zistíte poškodenie produktu až pri rozbalení, kupujúci je povinný
bez zbytočného odkladu informovať predajcu e-mailom (uvádzajte meno, č. objednávky a opis poškodenia).
Ak je to možné, priložte fotodokumentáciu poškodenia.

Chyba pri prvom použití výrobku

Ak sa chyba prejaví pri prvom použití výrobku, najneskôr však do 3 dní od predaja, predávajúci poskytuje
zrýchlené riešenie reklamácie výmenou za nový bezchybný kus pri splnení všetkých nasledujúcich bodov:

1. Tovar nie je viditeľne použitý a je zrejmé, že chybu nespôsobil kupujúci.
2. Daný tovar je na predajni alebo sklade (výmena inak nie je možná).

Reklamácia v záručnej dobe

1. Kupujúci je povinný bezodkladne po tom, ako vadu tovaru zistil, podať reklamáciu predajcovi.

2. Podmienkou prevzatia reklamácie je, aby bola uplatnená v záručnej dobe.

3. K reklamácii je potrebné predložiť doklad o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list.

4.Predávajúci nenesie zodpovednosť za škody vzniknuté neodborným používaním výrobku ani
   za škody spôsobené vonkajšími vplyvmi a chybnou manipuláciou. Na takéto chyby sa záruka nevzťahuje.

5. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebovanie veci (alebo jej dielov) spôsobené používaním.

6. Predajca sa zaväzuje vymeniť alebo opraviť chybný tovar najneskôr do 30 kalendárnych dní od doručenia
    reklamovaného tovaru a informovať kupujúceho o vybavení reklamácie.

Postup pri reklamácii

1. Kupujúci si vytlačí a vyplní  reklamačný formulár.

2. Kupujúci osobne alebo prostredníctvom prepravnej služby dopraví reklamovaný tovar s uvedeným reklamačným
    formulárom a originálnym dokladom o kúpe na nasledujúcu adresu:

    Branislav Ličko - BM STUDIO
    Školská 1060/14
    972 13 Nitrianske Pravno

3. Pri zasielaní reklamácie prepravnou službou tovar starostlivo zabaľte. Tovar určený na reklamáciu neodporúčame
    zasielať poštou. Za prípadné poškodenie, alebo stratu počas prepravy predávajúci nenesie zodpovednosť.
    Tovar neposielajte na dobierku. Takéto zásielky nemôžeme prijať.

Neopodstatnená reklamácia

V prípade, kedy bude reklamácia posúdená ako neopodstatnená, bude kupujúci znášať náklady
spojené s prepravou reklamovaného tovaru. Neopodstatnená reklamácia je taká, na ktorej sa pri posudzovaní
reklamácie nepotvrdila závada popísaná v reklamačnom formulári, alebo bolo reklamačným technikom
zistené, že bola spôsobená nesprávnym používaním, alebo opotrebením a nie vadou materiálu či výrobnou vadou.

KONTAKTY

Branislav Ličko - BM STUDIO

Adresa: Školská 1060/14

PSČ: 972 13 Nitrianske Pravno

Email: info@sraltopes.sk

Telefón: 0907 344 916, 0903 277 736

MWRhMG